ماهواره و موزیک

جدیدترین وبروزترین سایت دانلود آهنگ

ماهواره و موزیک

جدیدترین وبروزترین سایت دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بی تو از محسن یگانه +متن ترانه


دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام بی تو

بسه این سوکوتو بشکن دردو درک کن

پا بذار رو غرورت

من خودم دریای دردم ول بازم

من میشم سنگ صبورت

میدونم اگه نباشی

من مثل یه کوه دردم

یه جایی گوشه قلبت

دنبال خودم میگردم

میگردم میگردم میگردم

از سکوتت یه دنیا غصه میگیرم

بی تو میمییرم من بی تو میمییرم

مثل تو من از زمونه این دلگیرم

بی تو میمییرم من بی تو میمییرم

میدونم اگه نباشی

من مثل یه کوه دردم

یه جایی گوشه قلبت

دنبال خودم میگردم

میگردم میگردم میگردم

از سکوتت یه دنیا غصه میگیرم

بی تو میمییرم من بی تو میمییرم

مثل تو من از زمونه این دلگیرم

بی تو میمییرم من بی تو میمییرم

لینک دانلود

محسن یگانه – بی تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد